Opłata rejestracyjna
do 31.01.2016
|
od 01.02.2016
|
w dniu Konferencji
|
Pełne uczestnictwo
|
600 PLN
|
700 PLN
|
700 PLN
|
Członkowie PTChR
|
500 PLN
|
600 PLN
|
600 PLN
|
Pielęgniarki
|
200 PLN
|
200 PLN
|
200 PLN
|
Studenci
|
50 PLN
|
100 PLN
|
100 PLN
|
- Opłata zjazdowa obejmuje: uczestnictwo w obradach, materiały konferencyjne, przerwy kawowe i lunche, certyfikat uczestnictwa oraz kolację koleżeńską.
- Opłata dla pielęgniarek obejmuje: uczestnictwo w obradach, materiały konferencyjne, przerwy kawowe i lunche, certyfikat uczestnictwa.
- Opłata dla studenta obejmuje: uczestnictwo w obradach, materiały konferencyjne, przerwy kawowe i lunche, certyfikat uczestnictwa.
Kolacja koleżeńska - istnieje możliwość dokupienia wejściówki na kolację koleżeńską na miejscu w sekretariacie Kongresu w cenie 100 PLN.
Wpłaty należy dokonywać na konto:
mBank: 44 1140 2004 0000 3502 7523 2364
Divisia Sp. z o.o., ul. Grodziska 37, 60-363 Poznań
z dopiskiem: roboty2016, imię i nazwisko uczestnika
- Istnieje możliwość opłaty na miejscu, w dniu konferencji.
- Opłaty przyjmowane będą tylko gotówką.
- Bezkosztowa rezygnacja z udziału w konferencji może nastąpić najdalej na 7 dni przed jej rozpoczęciem.
- Rezygnacja powinna być przesłana pisemnie na adres Biura Organizacyjnego: biuro@divisia.pl.
- Rezygnacje przesłana później niż 7 dni przed rozpoczęciem konferencji, nie będą respektowane.
Faktury VAT:
Dane do płatnika FV zgłaszać można podczas rejestracji uczestnictwa lub w terminie późniejszym, po zalogowaniu się do systemu konferencyjnego. Logowanie do systemu odbywa się za pomocą loginu i hasła przesłanego automatycznie po dokonaniu rejestracji na podany adres email.